close
NewsNieuws

Chopard en Julia Roberts schitteren in nieuwe campagne

Chopard en Julia Roberts schitteren in nieuwe campagne

Actrice Julia Roberts is sinds 2021 ambassadeur voor alle dameshorloges en sieraden van Chopard en samen schitteren ze in een feel-good campagne. Roberts neemt je mee naar ‘behind the Hollywood scenes’ om het sprankelende Chopard-gevoel over te brengen.

Happy Diamonds en meer

‘Loving what you do is the secret to everything.’ Deze quote van Julia Roberts kan worden aangevuld met: ‘Love what you wear’, sinds de Amerikaanse actrice het gezicht van het Zwitserse horloge- en juwelenhuis Chopard is. Van Happy Diamonds tot Haute Joaillerie creaties, inclusief de Ice Cube, L’Heure du Diamant en Alpine Eagle collecties, Julia Roberts belichaamt de spirit van Maison Chopard in een hartverwarmende campagne.

Backstage met Julia Roberts

Wie er ooit van heeft gedroomd om een kijkje te kunnen nemen achter de schermen van een Hollywood productie, kan dit doen via de nieuwe Chopard ‘Loves Cinema-campagne’. De campagne neemt ons mee naar backstage scenes die normaal ongezien blijven. We zien Julia Roberts, de vrouw met de mooiste glimlach uit de filmgeschiedenis, buiten beeld grapjes maken. Ze laat zien wat ze tijdens het wachten op de volgende scéne doet en weet over iedereen iets aardigs te zeggen. Onder haar glamourjurken draagt ze sportschoenen. Ze neemt zelf de camera ter hand en onderbreekt scriptrepetities om haar hond Myrtle te knuffelen. Door deze momenten vast te leggen, toont James Gray de sprankeling en de magie die Julia Roberts zo onweerstaanbaar maken en haar feel-good films zo succesvol.

Prijswinnend filmregisseur James Gray

Onder regie van James Gray schittert Julia Roberts in een reeks videoclips die eenzelfde gevoel van elegantie, schoonheid en eigenzinnigheid oproepen als de horloges en sieraden van Chopard. De clips maken onderdeel uit van een nieuwe advertentiecampagne, gefotografeerd door de Britse fotograaf Alasdair McLellan.

Amerikaans regisseur James Gray heeft niet minder dan vijf films op zijn naam die in de loop der jaren zijn geselecteerd voor het internationale Filmfestival van Cannes. Bekende werken van de regisseur zijn Little Odessa, The Immigrant en het recente Armageddon Time uit 2022. In het werk van James Gray speelt menselijkheid en waardigheid een belangrijke rol. Wat ook terug te zien is in deze Chopard-campagne, die draait om de ultieme feel-good momenten van het leven. Alasdair McLellan geniet internationale bekendheid om zijn gevoelige fotografische benadering in zijn modefotografie en portretten. Julia Roberts, de muze van Chopard, poseert voor zijn camera met haar bekende, natuurlijke charme. Een icoon voor een iconisch merk.

 

Chopard en Julia Roberts

 

Tags : Chopard
0024 Editorial Team

The author 0024 Editorial Team

When we started publishing our first high-end watch magazine in 1999, we had only one intention: increasing the popularity of high-quality mechanical watches. Now, many years later, this has not changed at all. In 2017 we have reinvented ourselves to serve our readers in a different and better way. Starting in 2017, the new 0024 is again better equipped to interact with the changing world of high-end watches. The new 0024 HORLOGES magazine (written in Dutch) will be at least a 200 pager: that’s twice the volume of our magazine in the old days.